תהליך הרכישה

כיצד מבצעים הזמנה באתר?
הרכישה באתר נוחה ופשוטה. בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו תוכלו לבחור את המידה המבוקשת ולהקליק על אייקון רכישה. הפריט שבחרתם יתווסף מיד לסל הקניות. בלחיצה על האייקון סל הקניות מצד ימין למעלה תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם לסל הקניות. לאחר שסיימתם ואתם מוכנים לעבור לתהליך הרכישה, תוכלו להקליק על אייקון בצע הזמנה ולבצע את הרכישה.

כיצד אדע אם הפריט קיים במלאי וזמין לרכישה באתר?
כל הפריטים המופיעים באתר זמינים למכירה. בעמוד הפריט תוכלו להקליק על אייקון בחירת מידה והמידות הזמינות באתר עבור הפריט המבוקש יוצגו. במידה ואזלו כל מידות הפריט מהמלאי, אייקון out of stock יופיע מתחת לתמונה בעמוד הראשי. 

כיצד אדע שההזמנה הושלמה ואושרה?
מיד בסיום ביצוע ההזמנה ישלח אליכם דוא"ל המאשר את קליטת ההזמנה ובו יופיע סיכום ההזמנה: מספר ההזמנה, פרטי המשלוח ופרטי החשבונית. 

מהו Wish List?
ה-Wish List מאפשר לכם ליצור רשימה של פריטים שאהבתם. תוכלו לשתף אותם עם חברים ולחזור ולרכוש אותם במועד הנוח עבורכם. 

כיצד אוכל לראות את ההזמנות שלי?
על מנת לראות את ההזמנות שביצעתם יש להתחבר אל החשבון האישי שלכם. הקליקו על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד ולהקליק שוב על אייקון My Orders. בעמוד זה תוכלו לצפות בהיסטוריית ההזמנות שביצעתם באתר.

 

תשלומים

כיצד ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, באמצעות Pay Pal קארד.

 

משלוחים

האם עלי לשלם עבור המשלוח?
המשלוחים באתר מבוצעים על ידי חברת שליחויות בין לאומיות לכן עלות משלוח משתנה בהתם לכמות הפריטים.  

כיצד אדע מתי צפויה להגיע ההזמנה?
היות והשילוח מתבצע על ידי חברת שליחויות ניתן לצפות במספר מעקב ולקבל עדכונים על תהליך משלוח. 

 

 

החלפות וביטולים

קיבלתי את הפריט שהזמנתי, האם ניתן להחליפו?
לצערינו בגלל שלרוב מדובר על פרטי OUTLET לא נתן להחליף אותם אבל לצורך קבלת תשובה מדויקת נא לפנות לשירות לקוחות. 

האם ניתן להחזיר את הפריט ולקבל זיכוי עבורו?
לצערינו לא נתן לקבל זיכוי או להחזיר פריט. 

האם אוכל לבטל את ההזמנה לפני שסופקה?
ניתן לבטל את ההזמנה – כולה או חלקה, באמצעות פנייה לשירות הלקוחות.